Chcesz zacząć sprzedawać? Na początek zainwestuj w audyt i optymalizację strony
Audyt SEO to badanie naszej strony pod kątem zgodności z wymaganiami i zaleceniami wyszukiwarki. Google dosyć często zmienia algorytmy rządzące uporządkowaniem listy wyników, dlatego w tym punkcie potrzebować będziemy profesjonalisty, który trzyma rękę na pulsie obserwując kolejne posunięcia giganta z Moutain View. Celem audytu jest zlokalizowanie błędów w budowie strony, problemów z jej technicznymi aspektami a także takich prozaicznych spraw jak dostosowanie WWW do urządzeń mobilnych czy też organizacja treści. Całościowa ocena witryny w audycie to jednak nie tylko kwestia jej architektury i zawartości (audyt On-Site), ale także tego jak wygląda profil linków przychodzących do strony (audyt Off-Site). Na podstawie uzyskanych w jego toku informacji możemy zacząć pracować nad poprawioną wersją strony w czasie Search Engine Optimization – optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek internetowych.
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach najczęściej zasadza się na uczynieniu z serwisu idealnego narzędzia sprzedaży internetowej i właśnie to pomaga osiągnąć optymalizacja WWW klienta. Jest ona stałym punktem w planie każdej agencji online. Zaraz za nią należy natomiast zaangażować się w tzw. „link building”, czyli budowanie bazy odnośników prowadzących pod nasz adres z różnych istotnych miejsc w sieci.
Jak w 2020 roku skutecznie budujemy profil lików przychodzących?
Skuteczny Link Building to prosta droga do awansu w wynikach Google. Chodzi tu przede wszystkim o to, by zamiast pozyskiwać odsyłacze metodami spamerskimi, zainspirować internautów do spontanicznego pisania o naszej marce. Możemy też w tym celu współpracować z piszącymi jakościowe artykuły dziennikarzami, w grę wchodzą też blogerzy i influencerzy, którzy pomogą przy okazji zwiększyć zasięg organiczny naszej kampanii. Ostatecznie liczą się również wszelkiego rodzaju katalogi firm, tablice ogłoszeń, fora internetowe i oczywiście social media. Każda wzmianka ma w tym wypadku znaczenie, szczególnie jeśli zdołała dotrzeć do dużej ilości internautów. Kiedy już zbudujemy odpowiednie zaplecze z pomocą często opłaconych działań content marketingowych przychodzi pora aby monitorować sytuację czytając sporządzane przez agencję regularne raporty. Przy odpowiednich działaniach i pomocy Agencji SEO osiągnięcie czołowej pozycji jest jedynie kwestią czasu.
źródło: https://afterweb.pl